Custom Search

Uvod

Dvojčka

Konstrukcija
Dvigala
Lastništvo
Požar 1975
Bombni napad 1993
Gorenje dvojčkov

Zrušitev

WTC7

Pentagon

Let 93

Dokazi

Zanimivosti

Uradna poročila

Bin Laden

Zakaj???

ZDA gre v vojno

PNAC

 

 

Kontakt

Kratice

Viri

 

Domov

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napad na Dvojčka

ob 8:46 je letalo F11 priletelo v severovzhodno steno severnega stolpa (WTC1) pri čemer je nastala luknja, ki se je raztezala od 92 do 98 nadstropja. Ocenjujejo, da je bilo v času trka v letalu okoli 37.000 l. goriva. Ob trku je nastala ognjena krogla, ki se je razširila skozi predrt severni in vzhodni zid. Za razliko od južnega stolpa sta dokazano ob trku priletela ven le dva kosa aviona. Prvi je del pristajalne naprave, DRUGI PA POTNI LIST ENEGA OD UGRABITELJEV.

Močan ogenj je bilo mogoče gledati nekaj minut, nato pa je kerozin zgorel in iz stavbe se je v glavnem vil črn dim. Ogen je zajel tudi druga nadstropja. Pred zrušenjem je bilo mogoče videti ogenj že na 104-em nadstropu. Ob napadu se je začela evakuacija, ki je potekala po treh stopniščih, saj so bila dvigala okvarjena. Med preživelimi ni bilo ljudi iz 91-ega in višjih nadstropij. Evakuacija s helikopterji ni bila možna, ker so pristaniške oblasti zaklenile vse izhode na streho, kljub dejstvu, da so ob bombnem napadu l.1993 ravno preko strehe rešili 28 ljudi.

Ob 9:03 je F175 priletel v JV zid južnega stolpa, pri čemer je nastala luknja, ki se je raztezala od 78 do 84 nadstropja. Ob trku se je ognjena krogla prikazala na JV, JZ in SV zidu in v vzhodnem vogalu. Ker je letalo priletelo pod kotom je večina letala priletela ven skozi vzhodni vogal. Ocenjena količina goriva je tudi v tem primeru okoli 37.000 l, ki je tudi v tem primeru zgorelo v obliki ogromne ognjene krogle, kar je posneto na več filmih.

Evakuacija iz južnega stolpa se je začela že ob 8:46, ko je prvo letalo zadelo severni stolp. Takrat so dvigala še delovala, zato je bila evakuacija uspešnejša. vendar pa je v tem primeru prišlo do zmede, ker so objavili, da je stavba varna in naj se zaposleni vrnejo v pisarne. To je verjetno krivo za par sto nepotrebnih žrtev. Ko je letalo zadelo stavbo je presekalo nekaj reševalnih poti, a je ostala še vsaj ena pot prehodna. NY Times je našel vsaj 18 ljudi, ki so se rešili iz zgornjih nadstropij. Vsaj 200 pa se jih je prebijalo proti strehi, kjer so naleteli na zaklenjena vrata.

Južni stolp se je začel rušiti ob 9:59. Najprej se je del nad mestom trka začel nagibati proti JV, ko so se pojavile eksplozije prahu. Nato, po približno 2,5 s, je začel vrh padati, rotacija pa se je zmanjšala. Pri 6,5 s je vrh izginil v oblaku prahu. Zrušitev obeh stolpov je potekala zelo podobno.

Kaj o tem pravijo piloti?

Letališče je bilo po napadu zaprto zato smo šli na simulator letenja za B737, ki je manjše in bolj okretno letalo kot B757. Podatke sem nastavil na NY in poskusili smo zadeti stolpa, tako kot je to dan prej uspelo neizkušenim ugrabiteljem. Kljub večletnim izkušnjam, nismo uspeli, dokler nismo zmanjšali htrosti praktični na pristajalno hitrost. Vožnja letala pri tej hitrosti pa je izredno težavna. .